• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 15.04.16, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa kasvatas käivet

Elisa kasvatas aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 4G-klientide arvu ning käivet. 4G-kliente võitis Elisa aastaga juurde üle 167 000 ning käivet kasvatas 5,5% võrra.
Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
  • Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. Foto: Raul Mee
Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on ettevõtte majandusaasta alanud edukalt. Elisa käive ulatus esimeses kvartalis 23 miljoni euroni ning korraliku tõusu tegi ka EBITDA ehk ärikasum enne kulumit, mis ulatus aasta esimese kvartali lõpus tasemeni 32,9%ni. 
Elisa juht märkis, et peamine kasv käibes tuleneb klientide üha suurenevast huvist kaasaegseimate 4G-interneti teenuste vastu. Aasta esimese kvartali lõpus oli Elisal 4G-interneti kliente 277 000 ning aasta tagasi esimese kvartali lõpus 110 000.
Elisa käive ulatus eelmise aasta esimeses kvartalis 22 ning sel aastal samas ajavahemikus 23 miljoni euroni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele